• עמוד הבית
  • חדשות
  • מנועי ארבע פעימות
    • DF2.5
    • DF4A
    • DF5A
    • DF6A
    • DF8A
    • DF9.9
    • DF9.9BR
    • DF9.9BT
    • DF15A
    • DF15AR
    • DF20A
    • DF25A
    • DF30A
    • DF30AR
    • DF40
    • DF40QH
    • DF50A
    • DF60A
    • DF70
    • DF80A
    • DF90A
    • DF100A
    • DF115A
    • DF140
    • DF150
    • DF150TG
    • DF175
    • DF175TG
    • DF200A
    • DF225
    • DF250
    • DF300
  • מנועי שתי פעימות
    • DT9.9
    • DT15
    • DT30
    • DT40W
    • DT40WR
  • אביזרים וחלפים
  • צור קשר
  • אתר היצרן Suzuki

Uncategorised

חדשות

חידושים ופיתוחים חדשים ומהפכניים במנועי סוזוקי Suzuki

 

סוזוקי משיקה טכנולוגיה חדשנית ויעילה במנועים מדגמי 2025 מסדרת AP

Suzuki-DF200AP

 

 

 

חברת סוזוקי חתמה הסכם עם יצרן היאכטות הגדול והמוביל בעולם   French Boat Builder Beneteau הסכם לציוד היאכטות החדשות במנועי סוזוקי.

 

חברת סוזוקי חתמה הסכם עם חברת  הסירות המתנפחות והחצי קשיחות המובילה בעולם Zodiac הסכם לציוד הסירות שלה במנועי סוזוקי  

 

חדש!!! מנועי  300 כ"ס של סוזוקי עם סיבוב סלקטיבי

חברת סוזוקי לקחה פעם נוספת את ההובלה בתחום המנועים החיצונים לסירות מנוע שהיא מייצרת  בשעה שהיא ישמה טכנולוגיה חלוצית במנועי  ה - 300 כ"ס והציגה בפעם הראשונה מנוע עם בחירת כיוון.

מנוע עם סיבוב סלקטיבי סוזוקי.

עכשיו בצעד שישמח את הלקוחות, סוחרים ומפעילי סירות מקצועיים  חברת סוזוקי הודיעה על יציאה לשוק של מנועים בעלי סיבוב סלקטיבי. כלומר מפעיל הסירה יכול לבחור את כיוון הסיבוב של המדחף משמעות הדבר הוא כי מנוע  outboard חיצוני אחד יכול לפעול בשני מצבי סיבוב רגילים או נגדים.

בעת התקנה של שני מנועים חיצוניים או יותר לדופן הסירה נוצר צורך בשילוב של מנועים עם סיבוב רגיל ויחידות במספר מקביל עם סיבוב הפוך למי שלא מכיר את הסיבה למנוע עם סיבוב  נגדי המסתובב הפוך ההיגיון הוא פשוט. ברוב היישומים, כאשר סירה דורשת שני מנועים או יותר  כדי ליצור כוח דחף או מהירות, מנוע אחד חייב לדחוף קדימה המנוע הימני משתמש ביחידת סיבוב עם כיוון שעון נמוכה ביישום של שני מנועים " טווין"  או יותר מהלך  זה חייב להיעשות כך שהמדחפים המסתובבים בכיוונים שונים. הסיבות לכך הם רבות:

- פחות מים "מלוכלכים" שנמשכים מכל מדחף מתבטל  "גורם האוורור " (אוויר סביב אזור הלהב).

- הדבר מפחית את נטיית הסירה לצד ימין בשל מומנט המדחף .

- מנועים עם הפוך מאפשרים לכלי שיט  גדולים יותר תמרון במהירות נמוכה ובעגינה.

- מפחית בצורה ניכרת  את הרעידות וההעברה של רעידות הגוף הוויברציות והרעש בסירה.

 

 

היתרונות של מנוע עם סיבוב סלקטיבי בסירה הינם גדולים:

- חיסכון ערך המכירה החוזרת של מנוע מסתובב עם סיבוב  נגדי הוא נמוך בהרבה ממנוע רגיל.

- לקוחות לא אוהבים רכישת מנוע עם סיבוב נגדי יחיד לסירתם.

סוזוקי DF300AP החדש הוא המנוע ה - outboard הראשון  בעולם אשר מסוגל לפעול בשני כיוונים קדימה (עם כיוון שעון)  או ההפוך (כנגד כיוון שעון ) שינוי כיוון באותו מנוע .דבר זה יהיה זמין גם בדגמים קטנים יותר עם פחות כוח סוס בעתיד הקרוב.

טכנולוגיה חדשנית זו הינה הראשונה מסוגה ויושמה במנוע  ה- DF300AP החדש של חברת סוזוקי בפורמט הסטנדרטי שלו, המודל החדש יפעל בסיבוב עם כיוון שעון רגיל, באמצעות שילוב הילוך קדמי. כעת על ידי שינוי מצב הילוכים ושילוב מדחף סיבובי נגדי, באותו המנוע החיצוני הוא יכול לפעול גם במצב סיבוב נגדי ( נגד כיוון שעון ).

במצב סיבוב נגדי הכוח מועבר דרך ההילוך האחורי, ששודרג ושופר כדי לתת לו את אותם המאפיינים כמו את בהילוכים קדימה. למעשה, שיפרה חברת סוזוקי את המפרטים וחומרים המשמשים להילוכים קדימה וההפוכים כדי  ליצור מצב אופטימלי, תוך כדי שופרה וחוזקה גם הפריסה של מערכת המסבים.

על מנת להתאים את מערכת ההילוכים החדשה במנועים ניצלו מהנדסי סוזוקי את ההזדמנות כדי להוסיף תכונות חדשות יותר למנוע ה - DF300AP החדש. 

באמצעות טכנולוגיית ניתוח נוזלים שהצטברה בחברה  תוכנן המנוע החדש כדי ליצור התנגדות מופחתת ועמידות משופרת. בה בעת, בוצע ניתוח מבני במטרה לייעל את כל המרכיבים במנוע מהנדסי סוזוקי לא עצרו שם לשיפורים במנוע ה-  DF300AP החדש תוכנן עם שתי צריכת מים בכל צד של ההילוך - DF300 הנוכחי יש אחד בכל צד כדי ליעל  את צריכת מים הנוספת ולהבטיח ביצועי קירור יציבים במהירויות גבוהות וגם בעת הפעלת המנוע במים רדודים.

בסופו של דבר, על ידי ביטול ההבדלים במפרט בין דגמי סיבוב רגילים והסיבוב הנגדי באותו מנוע  השיגה חברת סוזוקי  את מה שאף יצרנית מנועי  outboard חיצוניים אחרת לא הצליחה לעשות - איחוד של שני כיווני סיבוב במנוע אחד מנוע עם סיבוב רגיל משולב עם סיבוב נגדי במנוע  חיצוני outboard אחד.

שיא ספיד בע"מ יבואן בלעדי בישראל !!!

מנוע ימי 4 פעימות 20 כוחות סוס לסירות Suzuki DF20A

בשנה האחרונה הודיעה חברת סוזוקי היפנית על השקת דגם מנוע בגודל בינוני חדש עם צריכת דלק יעילה ונמוכה משמעותית מכל מנוע מקביל מנוע חיצוני בעל  ביצועים מתקדמים דור חדש של מנועים מנוע  DF20A.

מודלים חדשים אלה של מנועים הוצגו בהופעת הבכורה שלהם בעולם בתערוכת הסירות בדיסלדורף גרמניה בינואר השנה, מהווים את המנועים הראשונים בעולם בגודל הזה הכוללים הזרקת דלק אלקטרונית עם צריכת דלק נמוכה ביותר.

 

מנועים החדשים כוללים עיצוב קומפקטי הזרקת דלק אלקטרונית חדשה, ומערכת דלק משולבת עם מערכת בקרה מתקדמת של סוזוקי אשר מעניקה למנועים אלו יתרונות גדולים על פני כל מנוע דומה כגון: משקל נמוך, האצה קלה ומהירה יותר, רעש מזערי עבודה חלקה ומעל לכל צריכת דלק נמוכה ביותר.

 

 

 כדי להשיג כל זאת, מהנדסי סוזוקי תכננו מערכת הזרקת דלק חדשה לחלוטין מערכת שנבנתה במיוחד עבור דגמים אלו, הכוללת: משאבת דלק מוטבעת בלחץ גבוה, גוף מצערת חדש ומפריד דלק קטן המפריד את אדי הדלק מההזרקה. על ידי עיצוב מחדש של חלקים אלה הפכו המרכיבים לקטנים יותר מאלה המשמשים מנועים גדולים הכוללים הזרקת דלק אלקטרונית בגדלי המנועים שבין  (DF40-DF300) כדי להוריד באופן משמעותי את המשקל הכולל של המנועים החדשים אלה ולאפשר להם להיות כל הזמן נמוכים וקומפקטיים ככל האפשר.

 

על פי בדיקה פנימית של סוזוקי, משמעות הדבר היא כי משקל המנוע החדש יהיה 44 ק"ג בלבד והוא נחשב למנוע הקל וקומפקטי ביותר בגודל שלו.

 

הגודל קומפקטי ומשקל קל של  מנועי ה- DF20A החדשים מאפשר להם התאמת כוח אידיאלי עבור מגוון רחב של סירות, כולל: סירות קטנות ובינוניות, מנועים חדשים אלו יהיו אידיאליים עבור מיגון רחב ביותר של כלי שיט. בשל משקלם הקל יהיה אפשר לשאת אותם בקלות ולהתאים אותם לסירות קטנות ומהירות.

 

 

חשוב: מדידת הכוח במנועי סוזוקי הינה כ"ס נטו ונמדדת בציר המדחף לאחר הפחתת כל מערכות המנוע.

מנוע SUZUKI יפני עם ביצועים גדולים, אל תיתנו למימדים הקטנים של מנוע זה להטעות אתכם מתחת למכסה המנוע מסתתרת טכנולוגיה ויתרונות שייקחו אתכם רחוק ובטוח יותר מכל מנוע אחר שהכרתם עד היום, מנוע חסכוני ביותר בדלק מאפשר טווח שיוט של עד 50% יותר ממנוע שתי פעימות מקביל, המנוע שקט במיוחד הודות ללוח ויסות במערכת הפליטה בעל שלושה שלבים ופליטה דרך בית ציר המדחף,בנוסף הוכר המנוע כמנוע נקי מזיהום מים ואוויר לפי סטנדרט 2006 EPE והוכרז ככזה ע"י ארגון CARB. הנדסת אנוש מתקדמת נוחיות מפעיל גבוה מאפשרת למשיט התנעה קלה הודות למערכת הורדת קומפרסיה בזמן ההנעה, בידית ההיגוי ישנו לחצן מדומם החירום למנוע, ומנורת ביקורת LED ללחץ השמן נמוך במנוע,מערכת למניעת רעידות המורידה בצורה משמעותית את הרעידות המועברות מהמנוע לכלי השיט,ומערכת שאינה מאפשרת לסיבובי המנוע לעלות בעת שהמנוע נמצא בניוטרל או בזמן הורדת מצערת בצורה פתאומית דבר המוריד בצורה משמעותית את השחיקה במנוע. מנוע זה מתוכנן לעבודה מאומצת ולדחיפת מאסות במים, עיצוב המנוע הינו נקי חלק ללא בליטות או זיזים הוא קומפקטי קל משקל ומאסיבי מאוד, במנוע זה תוכלו לבחור בין הנעת משיכה או הנעת סטרטר חשמלי.מערכת ההצתה דיגיטאלית CDI רב נקודתית הייחודית למנועי SUZUKI מאפשרת הנעת נגיעה וניצוץ רב עוצמה. ידית הילוכים נוחה וידידותית הילוכי F-N-R העברה חלקה בין ההילוכים מערכות אלו ואחרות רבות המותקנות במנוע זה מביאות אותו לרמת ביצועים ואמינות הגבוה ביותר בתחום זה בעולם הוסיפו את נפח המנוע 302cc והרי לכם המנוע החזק ביותר בקטגוריה זו בעולם, למנוע ניתנת שנה אחריות.

שיא-ספיד יבואן בלעדי בישראל.

 

 

 

 

 

 

 

 


נתונים טכניים למנוע DF20A

סוג מנוע 4 פעימות  DF20A
אספקת דלק למערכת

הזרקת דלק אלקטרונית

גובה קיר אחורי מומלץ (מ"מ)

508

מערכת  הנעה משיכה ידנית

משקל-ק"ג

ברך קצרה:44  ברך ארוכה:45
מספר צילינדרים 2
ספיקת בוכנה ס"מ(CU) 327(20.0)
בורה × בשבץ מ '/ מ' (אינץ') 60.4 × 57(2.38 × 2.24)
כ"ס מרבי תפוקה (PS) / סל"ד

 14.7 / 5,800

בהילוך גבוה טווח פעולה סל"ד 5,300 - 6,300
היגוי TILLER מוט הגהה
נפח PAN שמן מואר.(ארה"ב / Imp. Qt.)

1.0(1.06/0.88)

מערכת הצתה DIGITAL CDI
אלטרנטור

חשמלי: V 12A12, ידני: V 6A12

השמת מנוע

שאר הר

שיטה  הטיה ידנית
יחס GEAR 2.08 : 1
ידית הילוכים F-N-R
מהיציאה

דרך מהיציאה HUB הנכס

כונן הגנה

גומי HUB

גודל פרופלור(אינץ)

9-1/4 × 8

 


  • Click to enlarge image df20 copy2.jpg
  • Click to enlarge image df20 copy3.jpg
  • Click to enlarge image df20 copy333.jpg
  • Click to enlarge image df20 copy44.jpg
  • Click to enlarge image df20 copy5.jpg
  • Click to enlarge image df20 copy6.jpg
  • Click to enlarge image df20 copy8.jpg
  • Click to enlarge image df20 copy9.jpg
  •  

אביזרים למנועי סוזוקי

חברת שיא ספיד בע"מ מספקת בנוסף לחלקי החילוף למנועים גם מבחר רחב ביותר של חלקים ואביזרים משלימים להתקנות מנועים ולתחזוקה שוטפת, במלאי; שמנים למנועים, גריז ימי, חומרי סיכה ושימון מיוחדים, כבלים, הגאים, שעונים, מיכלי דלק צינורות ומחברים. בנוסף החברה מספקת מדחפים ומדחפי ביצועים בגדלים שונים ועוד...

 

אימפלורים, משאבת מים ואטמים למשאבות.

כבלים לשליטה מרחוק באורכים של: 3.60 מ', 4.20 מ', 4.80 מ', 5.40 מ', 6.60 מ', 7.20 מ'.

מצערת שליטה מרחוק משופרת DELUXE, כוללת: שליטה על מצערת הדלק, כפתור שליטה לטריים, משבת למצבי האצה או הורדת מהירות נעילה בניוטרל. ניתן לקבל ידית כפולה לשליטה על שני מנועים ביחד או לחוד.

מצערת שליטה מרחוק משופרת עם פעולה חלקה ונוחה, כוללת: שליטה על מצערת הדלק, כפתור שליטה לטריים, משבת למצבי האצה או הורדת מהירות נעילה בניוטרל, ניתן להעביר אותה גם לפעולה משמאל.

מצערת שליטה ניתנת להתאמה ימנית או שמאלית, כוללת ידית האצה מהירה, סוויץ' עם מפתח הנעה, ידית שילוב הילוכים עם משבת ביטחון, מדומם חירום, וצמת חיבור חשמלית באורך 6 מטר.

מוט מעבר להיגוי (DRAG LINK ) מפלדת אל חלד כולל ברגיי חיבור יוצר במיוחד עבור מנועי סוזוקי.

גריז מיוחד לשימון מסבי הגיר.

סיליקון ימי בשפופרת לאיטום והדבקה.

גריז ימי לשימון ושימור חלקים חיצונים במנוע

מפתח הנעה על פאנל.

מפתחות הנעה על פאנל עם מדומם חירום, כולל זמזם אזעקה.

זמזם אזעקה לחיבור מהיר

פילטר מפריד מים עם כוסית שקופה ונקז,

המפריד נמצע על צינור הדלק ומונע כניסת מים ולכלוך למנוע ולמערכת הדלק. מונע תקלות למנוע ומערכת הדלק בעל מעברים גדולים ופילטר הניתן להחלפה.

כוסית שקופה למפריד דלק עם נקז נוזלים.

חומרי סיכה, שמנים לגיר, למנוע, תרסיסים לשימון ולמניעת חלודה, גריז.

שמן למנועי שתי פעימות חיצונים בדרגת TCW3

טכומטר כולל שעון שעות, נורת ביקורת חום מנוע, לחץ שמן, והתראה כללית.

 

שעון שעות מנוע.

שעון מהירות עד 80 קמ"ש.

 

שעון מהירות עד 130 קמ"ש.

שעון דלק.

שעון לחץ שמן.

שעון טעינה.

שעון טריים מראה את מצב המנוע.

שעון מד סיבובי מנוע הכולל מד דלק,מחשב צריכה עם התרעה על מצב ירוד של הדלק והשמן.

שעון מהירות הכולל תצוגת מרחק, מידות עומק, ואזהרת זמזם בכניסה למים רדודים.

מדחפים מאלומיניום תעופתי לביצועים במבחר גדלים.

מדחפים במבחר גדלים ופסיעות שונות לכל המנועים.

מדומם חרום לפאנל שעונים.

אנודות אבץ למים מלוחים

מחברים לצינורות דלק

מזרים דלק, וסוגרי נחושת לצינורות

צינור דלק עם מזרים ומחברים

ידית ניהוג, כוללת מפתח הנעה, מדומם לחיצה ורצועה, הילוכים בידית.

מערכת חיבור ידית למנוע הכוללת בוכנה וסט חיבור.

מוט לחיבור והיגוי שני מנועים חיצונים.

מחבר פלסטיק לשטיפת המנוע

כיסוי ראש מנוע.

מערכת ליצירת חשמל לצרכנים חיצונים

מערכת לטעינה של מצברים למנועים קטנים.

מחבר דלק.

משאבת שיפוליים RULE בהספקים שונים.

מגן מדחף שיא-ספיד

לגדלים שונים של מנועים.

בנוי מנירוסטה 316, היחידי המאושר ע"י מנהל הספנות.

מיכלי דלק עם מדיד וחיבור מהיר בקיבולת

12 ליטר ובקיבולת 25 ליטר.

אינדקס מנועי 2 פעימות

 

DT15

DT9.9

 

DT40W

 

DT30

 

DT40WR

מנוע ימי 2 פעימות 9.9 כוחות סוס לסירות Suzuki DT9.9

חשוב: מדידת הכוח במנועי סוזוקי הינה כ"ס נטו ונמדדת בציר המדחף לאחר הפחתת כל מערכות המנוע.

מנוע שתי פעימות רב עוצמה עם שני צילינדרים בנפח 284cc, משקל המנוע 38.5 ק"ג בלבד. המנוע שקט, אמין ומאסיבי ביותר עם יתרונות המציבים אותו הרבה לפני כולם. היצור, הגימור ובקרת האיכות היפנית ניכרים כאן היטב, מערכת נשיאה מאסיבית וקלה מאפשרת לכם לנייד את המנוע בקלות, ידית ההיגוי והחלפת ההילוכים נוחה ואמינה, צידוד של 180 מעלות מאפשר היגוי כיוון וניהוג נוח ומדויק. למנוע חמש דרגות גובה המאפשרות שיט גם במים רדודים וסלעיים והרמת המנוע למצב של 90 מעלות, המנוע מצויד במערכת הצתה אלקטרונית חכמה וייחודית P.E.I, המערכת מספקת הנעה חלקה ומהירה בכל התנעה, במערכת זו אין חלקים נעים והיא אמינה ביותר ומייצרת ניצוץ חזק המאפשר למנוע פעולה חלקה והספק גבוה. מערכת הטעינה מספקת מתח טעינה V12 בהספק 30-80 וואט, דבר המאפשר חיבור חשמל לתאורה חיצונית וטעינת מצברים, הצילינדר והפיסטון בנויים בצורה ייחודית - הגזים הנפלטים משרפת הדלק בצילינדר חוזרים לשימוש בטעינה מעגלית. מערכת ייחודית זו מאפשרת ניצול מרבי של הדלק ושימוש בגזים הנפלטים להעלאת הנצולת של המנוע ולחיסכון ניכר בדלק, הפיסטון מצויד בשני טבעות בוכנה KENYSTONE RINGS הטבעות מספקות אטימה מושלמת בצילינדר פעולה חלקה ויעילה ועמידות גבוה ביותר של המנוע. במנוע מותקנת מערכת קירור מים יעילה וחזקה ביותר גוף משאבת המים בנוי ממתכת אל חלד ולא מפלסטיק דבר המבטיח חיים ארוכים והפחתה משמעותית בקורוזיה הפנימית של המנוע, בנוסף מותקנים במנוע מספר אנודות צינק המחוברות ביניהן בכבלים למניעת קורוזיה, גם לגזים הנפלטים מהמנוע הקדיש היצרן תשומת לב מיוחדת - הגזים הנפלטים מהמנוע יוצאים דרך בית המדחף ודוחפים את המנוע קדימה, יתרונות אלו ורבים אחרים הביאו את הדגם הזה להיות הבחירה הראשונה של השיטים בכל העולם. למנוע ניתנת שנה אחריות.

שיא – ספיד יבואן בלעדי בישראל.

 

 

 

 

 

 

 


 

כוח סוס

9.9 - שתי פעימות

אורך רגל ס"מ

S:381 | L:508

מערכת התנעה

ידנית

משקל (ק"ג)

S:38.5 | L:39.5

סוג מנוע

2 פעימות

מערכת הספקת הדלק

קרבורטור

מספר צילנדרים

2

נפח הצילנדרים CC

284

קדח הצילנדר (מ"מ)

59x52

הספק מירבי

7.3kW

טווח מצערת מירבי (סל"ד)

4,500-5,500

מיכל דלק (ליטרים)

25

מערכת הצתה

Suzuki P.E.I

מחולל זרם (אלטרנטור)

12v 80w / 30w

התקנה / מתלה מנוע

הרכבה על קיר אחורי

שיטת הרמה וצידוד המנוע

ידני

יחס ערבוב שמן בדלק

50:1

יחס העברה בגיר

12:23 (1.92)

ידית הילוכים

קדימה - ניוטרל - אחורה F - N - R

מערכת פליטה

פליטה מתוך ציר בית המדחף

מדחפים עם פסיעה שונה

"11 - "9-1/4

 

 

  • Click to enlarge image df9_9_1 copy.jpg
  • Click to enlarge image df9_9_2 copy.jpg
  • Click to enlarge image df9_9_3 copy.jpg
  • Click to enlarge image df9_9_4 copy.jpg
  • Click to enlarge image df9_9_5 copy.jpg
  • Click to enlarge image df9_9_7 copy.jpg
  •  

מאמרים נוספים...

  • מנוע ימי 2 פעימות 15 כוחות סוס לסירות Suzuki DT15
  • מנוע ימי 2 פעימות 30 כוחות סוס לסירות Suzuki DT30
  • מנוע ימי 2 פעימות 40 כוחות סוס לסירות Suzuki DT40W
  • מנוע ימי 2 פעימות 40 כוחות סוס לסירות Suzuki DT40WR

suzukimarine.co.il- כל הזכויות שמורות © 2025.

  • עמוד הבית
  • חדשות
  • מנועי ארבע פעימות
    • DF2.5
    • DF4A
    • DF5A
    • DF6A
    • DF8A
    • DF9.9
    • DF9.9BR
    • DF9.9BT
    • DF15A
    • DF15AR
    • DF20A
    • DF25A
    • DF30A
    • DF30AR
    • DF40
    • DF40QH
    • DF50A
    • DF60A
    • DF70
    • DF80A
    • DF90A
    • DF100A
    • DF115A
    • DF140
    • DF150
    • DF150TG
    • DF175
    • DF175TG
    • DF200A
    • DF225
    • DF250
    • DF300
  • מנועי שתי פעימות
    • DT9.9
    • DT15
    • DT30
    • DT40W
    • DT40WR
  • אביזרים וחלפים
  • צור קשר
  • אתר היצרן Suzuki