מנוע ימי 4 פעימות 6 כוחות סוס לסירות Suzuki DF6A - יתרונות במנוע DF6A החדש
עמוד 3 מתוך 6
קל משקל בנוסף למראה המסוגנן המעוצב והחדש של המנועים הנידים הצליחו מהנדסי סוזוקי בדגמי המנועים החדשים DF6A, DF5A ו DF4A להוריד את משקל המנועים בצורה ניכרת וליצר מנועי על קלים קומפקטים וחכמים ללא מתחרים, משקל המנוע בדגמי מנועים אלו עם ברך קצרה 23.5 ק"ג בלבד . למרות שרמת המפרט והמהירות שופרו לאין ערוך מדגמי המנועים הקודמים הצליחו המהנדסים המוכשרים להוריד בצורה ניכרת את משקל המנוע והכניסו שיפורים רבים ומשמעותיים המאפשרים למפעיל ניידות ורמת ביצועים משופרת. |
|
קל להובלה ולאחסון בגלל מיכל הדלק האינטגרלי ושסתום חד כיווני הנמצא במערכת הדלק ניתן להוביל את המנוע ללא חשש ולהניחו על כל אחד משלושת הצדדים מבלי חשש שדלק ידלוף ממערכת הדלק והשמן החוצה, מיקום מיכל הדלק מעל הקרבורטור מאפשר אספקת דלק למנוע באמצעות כוח הכבידה, ניתן להניע את המנוע מבלי לפתוח את מכסה המנוע, ולהניע את המנוע די בקלות גם לאחר אחסון ארוך. |
|
מערכת שימון אמינה ויציבה במערכת השימון המאולצת במנועי של DF6A, DF5A ו DF4A ישנו מעמעבר גדול וחיבור הכולל מסנן שמן מגדיל מאוד את אמינות המנוע, אספקת שמן נקי וסדיר למערכת השימון מעניקה למנוע אמינות מוגברת וגדולה, מערכת הסיכה במנועים אלו הינה חידוש טכנולוגי גדול, המיקום החדש של חלון השמן מאפשר לראות ויזואלית את מצב השמן והסיכה גם שהמנוע פועל במלא העוצמה. |
|
הנחת המנוע על שלוש צדדים !!! שיפור מהפכני המאפשר לשאת את מנוע הארבע פעימות כמו מנוע שתי פעימות מערכות דלק סיכה החדשות מאפשרות אחסון נוח מאוד של המנוע על כל אחד מהשלושה צדדים ( נמל, ימני או קדמי ) מבלי לדאוג אודות כיוון ההנחת המנוע ומבלי דליפות של הנוזלים הדלק והשמן מהמנוע בזמן נשיאה או פעולה. |
|
מערכת הטיה חדשה מערכת ההטיה במנועי DF6A, DF5A ו DF4A מציעה כמה מצבי הטיה שונים של זרוע הכונן במים רדודים לעומת הדגמים הקודמים. כאשר מצב, זה יכול להיות נעול על שלוש עמדות. בזמן ההורדה של המנוע יכול להיות מצב זה לרדת בצורה חלקה עד למיקום הנמוך ביותר שלו מבלי להינעל. |
|
ידית היגוי חדשה ומאסיבית לנוחות של ההיגוי ישנה חשיבות גדולה בזמן השיט. שיפורים נוספים בידית ההגה יושמו בהצלחה מרובה, תנודות בידית תורמות לעייפות ומתח בזמן שיט ארוך, העברת הילוכים חלקה בזמן השיט מקנה למפעיל ביטחון ויתרונות גדולים, בדגמי המנועים.DF6A, DF5A ו DF4A הצליחו מהנדסי החברה להוריד בצורה ניכרת את הרטט בידית ההיגוי ולהעלות את רמת השליטה על המנוע בצורה ניכרת. |
|
גל ארכובה אופסט מיצוב גל הארכובה קצת מחוץ למרכז של הגליל מפחית את הלחץ לרוחב קיר הגליל כמו הבוכנה הנעה מעלה ומטה בצילינדר. התוצאה היא תנועה חלקה בתנועת הבוכנה, אשר משפרת את יעילות תפעול המנוע בצורה ניכרת. |
|
פעולה שקטה רמת הרעש הנמוכה במנועים אלו היא תוצאה של משתיק קול, שנועד לייעל את היכולת ואת אופן צריכת האוויר במנוע . העיצוב החדש של זרוע הנדנדה וגל הארכובה עוזר להפחית את רמת הרעש. מבנה החלקים הקשורים לזרוע הנדנדה שונה ובוטל המשחק המוגזם שלה. בנוסף, שונה גם גל הארכובה הנושא לסוג של כדור משותף לסוג אחר דבר שתרם רבות ליצוב והפחתת הרעידות במנועים. |
|
שיפור הניידות כיסוי המנוע עוגל ומאפשר נשיאה קלה ואחיזה נוספת בחזית, מכסה המנוע הנמוך מספק את הנוחות ואת האפשרות של נשיאת המנוע עם שתי הידיים יותר נוח ובטוח. |
|
המערכה נגד הקורוזיה במנועי סוזוקי סוזוקי גאה בהגנה על המנועים שלה עם גימור אנטי קורוזיה שפותח במיוחד על ידי סוזוקי. מספר שכבות של צבעי הגנה המיושמים ישירות על משטח אלומיניום גימור זה ממקסם את הקשר בין גימור פני השטח, הגדלת הגנה ועמידות של חלקים החשופים כל הזמן למים מלוחים. |
|
מערכת פליטת אמולסיה וגזים נמוכה, תפעול יעיל ונקי טכנולוגית ארבע הפעימות המתקדמות של סוזוקי מאפשרת לספק פעולה יעילה ביותר ופליטה נמוכה. מצב זה מאפשר למנועים של סוזוקי להתאים לחלק מהתקנים המחמירים ביותר בעולם * 3 כולל פליטות EURO 1 תקנים Directive 94/25 / EC כפי שתוקן על ידי הדירקטיבה 2003/44 / EC * 4, ולקבל דירוג של שלושה כוכבים מהמכון לזיהום אוויר בקליפורניה ממשאבים חיצוניים (פחמימות). * 3: תאימות תקני פליטה לאזור מסוים. * 4: המנוע עומד בתקני הפליטה של האיחוד האירופי רמות רעש של מערכת פליטה שקבע הפרלמנט האירופי והמועצה האירופית. |